סיורים מודרכים בתל אביב

החוויה התל אביבית - לראות את ישראל דרך משקפיים של תייר

סיור בתל אביב המשלב אתרים תל אביבים אותנטיים, סיפורים מרתקים מרחבי העיר וטעימות אוכל מפתיעות של דליקטסים מגוונים עם אלכוהול משובח.

בהנחיית ארז לנדאו

ניסית פעם להיות תייר בארץ? 
בחוויה שלנו אנחנו נכנסים לראש של תייר ומגלים שיש לנו כאן אוצר!
מתחילים בטעימות אותנטיות מדליקות בשוק לוינסקי. הטעימות כוללות דליקטסים מגוונים מהמטבח הישראלי ופינוקי אלכוהול שחביבים עלינו במיוחד!

בעוד הבטן עדיין מתענגת על הטעמים אנחנו ממשיכים למקום בו הוכרזה מדינת ישראל ב-1948, היכל העצמאות. בנקודה הזו יש שני אלמנטים מפתיעים: האחד שישראלים לא יודעים בכלל שהאתר הזה נמצא כאן באחד המקומות הכי מרכזיים בתל אביב, והשני הוא שהם מבינים מה תיירים באמת חושבים על ישראל בטרם הם מגיעים…

משם נצעד לשכונות הראשונות נווה צדק (שם נשמע קצת רכילות מקומית) והמושבה האמריקאית/גרמנית שם ניתן ללמוד הרבה על ההיבט הרוחני ששאב לכאן בעבר אנשים מארצות הברית ואירופה. זוהי נקודה מפתיעה שגם מקומיים שנולדו וגדלו בתל אביב לרוב לא מכירים.

רגע לפני הסוף נעצור לטעימות יין במרכז היין SERN DPT שם נהנה מיין המיוצר באחד מיקבי הבוטיק של ישראל בשילוב גבינות מקומיות ולחם.
נסיים בגן הפסגה של יפו ממנו ניתן לראות את המסע שעשינו, את הנוף המרהיב של הים ולהבין מדוע יש לנו כאן אוצר.

סיור מודרך בתל אביב זהו סיור שמחבר בין עולמות ומציע מבט מפתיע ומעורר השראה על עולם התיירות הישראלי בכלל ועל תל אביב בפרט.

*הסיור מתאים לישראלים ותיירים יחדיו (גם תל אביביים יגלו מקומות וסיפורים חדשים).
*ניתן לבצע את הסיור באנגלית. 

פעילויות אופציונליות נוספות

שניתן לשלב כחלק מיום חוויה שלם:

ארז לנדאו באטרקציה ששמה הטייסת

הטייסת

למד על מצוינות מטייסי חיל האוויר הישראלי ובפעילות שבה ילמדו אתכם איך להיות טייסים ע”י שימוש בסימולטורים אמיתיים של F-16 ו-F-35.

חברת טיולים בארץ ארז ישראל

מרכז פרס לחדשנות ושלום

אחד המקומות מעוררי ההשראה ביותר בעולם.
במקום זה ניתן ללמוד כיצד טכנולוגיה יוצרת שלום.

קבוצה רוקדת במסיבת אוזניות של זוזו גורו בסיור בתל אביב

מגוון סיורי סדנאות

סיור גרפיטי, סיור אופנה, מסיבת ריקודים ברחוב,
סדנאות קולינריות מיוחדות ועוד!!

צור קשר

מעוניינים שנפיק לכם חוויה מרגשת ומדהימה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ארז ישראל חוויות אותנטיות – בית ליוצרים מתחום התיירות שעושים את זה אחרת. אתם תחלמו – ואנחנו נפיק! עם המון אהבה למה שאנחנו עושים אנחנו נפיק לכם אירוע מבוסס תוכן ברמה הגבוהה ביותר.

ארז ישראל חוויות אותנטיות – בית ליוצרים מתחום התיירות שעושים את זה אחרת. אתם תחלמו – ואנחנו נפיק! עם המון אהבה למה שאנחנו עושים אנחנו נפיק לכם אירוע מבוסס תוכן ברמה הגבוהה ביותר.

תהיו בקשר!

כל הזכויות שמורות לארז ישראל © 2018

העוגן 4, הרצליה